Jak na webhostera? Emailem v noci nebo o víkendu!

Pokud budete kontaktovat naši zákaznickou podporu, nejlepších a nejrychlejších odpovědí se dočkáte, pokud nám napíšete email v noci nebo o víkendu. Tento závěr vychází z výsledků nezávislého neveřejného auditu technické podpory, kterého se Active 24 účastní již pátým rokem.

Konkrétně jde o výstupy z celkem 603 jednotlivých testovacích dotazů (e-mailem a telefonicky), které byly uskutečněny v období od 1. června 2008 do 31. května 2009 během pracovní doby, v noci i o víkendech.

Konkrétní čísla shrnující uplynulých 12 měsíců ukazuje následující tabulka (hodnocení jako ve škole, sleduje se obsažnost odpovědí, jejich rozsah, rychlost, formální dokonalost a uživatelská přívětivost):

komunikační kanál průměrná známka odpovědí
(obecné dotazy)
průměrná známka odpovědí
(odborné dotazy)
e-mail 1,32 1,3
telefon 1,41 1,89

Z informací v tabulce vyplývá, že je nejlepší obrátit se na naši technickou podporu emailem a to zvlášť u odborných dotazů.

časové pásmo průměrná reakční
doba na email
pracovní doba 4 hodiny 25 minut
noc a víkend 3 hodiny 14 minut

Rychleji reagujeme na email zaslaný v noci nebo o víkendu, protože přes den registrujeme větší objem požadavků našich zákazníků, jak ukazuje druhá tabulka. Což neznamená, že nám v případě urgentní záležitosti nemůžete zavolat v neděli ve 3 hodiny ráno :-)

Dobře míněná rada na závěr: pokud jste zákazníkem webhostera, který neposkytuje non-stop zákaznickou podporu, a takových je u nás v České republice stále ještě hodně, bude zřejmě lepší poslat svůj dotaz na začátku pracovní doby ve všední den. Nebo ho vyměnit ;-)

4 komentáře

  1. To se máte čím chlubit, že reakce na dotaz ve špičce je 4 hodiny. Vás bych jako hosting fakt chtěl.

  2. To se máte čím chlubit, že reakce na dotaz ve špičce je 4 hodiny. Vás bych jako hosting fakt chtěl.

  3. Honza napsal:

    Je dobré tento údaj srovnávat s hostery, co mají 10000+ zákazníků. Veřte, že pak ty 4 hodiny nejsou tak špatné číslo.

  4. Honza napsal:

    Je dobré tento údaj srovnávat s hostery, co mají 10000+ zákazníků. Veřte, že pak ty 4 hodiny nejsou tak špatné číslo.

NAPIŠTE KOMENTÁŘ