Jak hodnotíte naši podporu

Už po tři roky od Vás každý den sbíráme Vaše komentáře, hodnocení a postřehy k vyřizování Vašich požadavků naší zákaznickou podporou.
Na stránkách podpora.active24.cz je k dispozici jednoduchý dotazník, díky kterému máte snadnou, rychlou a efektivní možnost zhodnotit svoji spokojenost s vyřízením Vašeho požadavku nebo dotazu. A možná by Vás zajímalo, jak s těmito informacemi pracujeme.

Počet Vašich odpovědí za měsíc se pohybuje mezi 30 až 90 a k naší velké radosti jsou to většinou pochvaly konkrétních operátorů, malá poděkování a spokojené komentáře. Za všechny tyto příspěvky Vám mnohokrát děkujeme a slibujeme, že neusínáme na vavřínech.

Ne všechny odpovědi jsou pochopitelně pozitivní, ale nesmírně si ceníme i každé negativní nebo neutrální reakce. Pokud nám při vyřízení požadavku něco uteče, nebo nevyjde tak, jak byste si přáli, je pro nás důležité se o tom dozvědět a náš dotazník k tomu slouží skvěle.

Vaše odpovědi čte v ACTIVE 24, s.r.o. hned několik lidí. Jednak to jsou sami operátoři, kteří si mohou kdykoliv přečíst to, jak jste s jejich prací spokojení a kteří o tyto informace mají nemalý zájem už proto, že jsou podle toho hodnoceni, dále manažer zákaznické podpory a já. Všechny odpovědi, které poukazují na nějaký závažný nedostatek prověřujeme a dořešujeme tak, abychom dosáhli spokojenosti odesilatele.

NAPIŠTE KOMENTÁŘ