Jak nejlépe kontaktovat zákaznickou podporu?

Webhosting a hlavně lidé nejsou bezchybní. Do nesnází se může dostat každý. Co tedy dělat, když například vaše stránky či doména nefungují? Náš tým zákaznické podpory je tu pro vás 24 hodin denně.

Nejdříve zkontrolujte nápovědu

Většina problémů, které mívají naši zákazníci, se opakuje stále dokola. Proto jsme ty nejčastější dotazy a problémy podrobně vysvětlili v nápovědě. Pokud tedy nebudete vědět, jak objednat naše služby, jak vyřešit problém s nefunkční doménou nebo webhostingem, případně si nebudete jistí, jak můžete platit za naše služby, podívejte se nejdříve do nápovědy. Nápověda obsahuje několik desítek odpovědí a návodů, které jsou přehledně rozděleny do 12 hlavních kategorií. Můžete také využít vyhledávání.

Autorizovaný požadavek ze Zákaznického centra

Nápověda vám nepomohla a chcete nás požádat o radu či nápravu situace. Nejvhodnější cestou je zaslání autorizovaného požadavku ze Zákaznického centra. Výhodou autorizovaného požadavku je fakt, že operátoři zákaznické podpory okamžitě vědí, s kým mají tu čest a že jde o osobu, která může dané úkony provádět. Je tak zaručena maximální bezpečnost vzájemné komunikace.

Starý dobrý email

Můžete nám poslat také email na adresu helpdesk@active24.cz. Pokud chcete, abychom brali váš požadavek jako autorizovaný, například při změně nastavení vašich služeb, přiložte prosím do emailu vaše uživatelské jméno a heslo do Zákaznického centra. Ověříme tak, že jste majitelem daného zákaznického účtu, který je oprávněn dané úkony provádět.

Pokud některá ze služeb nefunguje, nebo máte pocit, že něco není v pořádku, vždy prosím uvádějte ve vašich zprávách váš operační systém, název a verzi internetového prohlížeče, internetovou adresu, na které se chyba nachází, případně můžete přiložit screenshot, ze kterého zjistíme další detailů. Čím více informací nám poskytnete, tím rychleji bude váš problém vyřešen. Uvedená pravidla platí i při posílání autorizovaného požadavku.

Telefon pro okamžitou pomoc

V případě, že potřebujete pomoc okamžitě, využijte prosím naši nonstop podporu po telefonu. Během pracovní doby je připraveno několik školených operátorů, aby odpovídali na vaše dotazy. Mimo pracovní dobu, tedy v noci a o víkendu, je na lince dostupný vždy minimálně jeden operátor, který je schopen vyřešit váš problém ve většině případů.

Telefon je také vhodné využít tehdy, když si nejste zcela jistí, že správně provádíte danou věc. Může jít například o nastavení domény v Zákaznickém centru. V takových případech vás operátor provede postupně všemi nezbytnými kroky, které povedou k úspěšnému nastavení služby, dokončení objednávky apod. Pokud budete potřebovat poradit s ovládáním Zákaznického centra, ujistěte se prosím před voláním, že u sebe máte platné přístupové údaje do Zákaznického centra (uživatelské jméno a heslo).

Chat v Zákaznickém centru

Jako alternativu k shora uvedeným 3 komunikačním kanálům nabízíme také chat. Ten je dostupný všem zákazníkům v Zákaznickém centru. Zde je také ukazatel stavu chatu. V případě, že je dostupný operátor zákaznické podpory, který právě netelefonuje nebo neodpovídá na emailový dotaz, je u chatu příznak „V provozu“. Pokud tomu tak není, je možné chvíli počkat na volného operátora nebo lze okamžitě odeslat autorizovaný požadavek.

2 komentáře

  1. […] nedávném příspěvku „Jak nejlépe kontaktovat zákaznickou podporu“ jsme vám radili, co dělat, když vaše stránky či doména nefungují, a jak efektivně […]

  2. Roberto napsal:

    Zadam Vas o radu,straceji se mi na facebooku pratele ale tim stylem,ze je uz nemuzu vyhledat ani z ciziho profilu.Jak muzu vratit vse spatky?Prosim a dekuji

NAPIŠTE KOMENTÁŘ