Weby pro náročné klienty, to je práce pro Media Factory

V dalším pokračování série rozhovorů se zákazníky ACTIVE 24 bychom vás rádi seznámili s firmou MEDIA FACTORY a jejím ředitelem Romanem Duškem. Společnost MEDIA FACTORY nabízí kompletní řešení pro webové prezentace a internetový marketing, orientuje se především na velké klienty.

1. Romane, můžete nám prosím v krátkosti přiblížit, co vyrábí Vaše mediální fabrika?
Webové prezentace a internetový marketing, především pro velké klienty :-).

2. Pro své klienty tedy potřebujete hosting. Jaké jsou důvody, proč jste zvolili ACTIVE 24 jako dodavatele hostingových služeb?
Spolupráce s ACTIVE 24 funguje „odjakživa“, vzhledem ke společným kořenům obou firem. Zatím jsme neměli důvod fungující spolupráci měnit.

3. Využíváte například vlastní managed servery. K čemu slouží tyto vyhrazené servery?
Na těchto serverech běží kritické prezentace našich zákazníků, které vyžadují maximální míru zabezpečení, garantovaný výkon při dlouhodobě vysoké zátěži i při krátkodobých extrémních špičkách, individuální konfiguraci apod.

4. Pronajímáte si také virtuální managed servery, za jakým účelem?
Virtuální managed servery vnímáme jako přiměřené řešení pro zákazníky, kteří nepotřebují dedikovaný server, ale současně potřebují vyšší míru jistoty, než poskytuje standardní sdílený webhosting. Virtuální managed servery k našim projektům obvykle doporučujeme jako optimální řešení jejich provozu.

5. Preferujete tedy výhradně „managed“ řešení, kdy správu hardwaru zajišťuje ACTIVE 24. Jak moc je tento způsob správy formou outsourcingu výhodný pro vás?
S určitou periodou samozřejmě vyhodnocujeme náklady na tuto službu a srovnáváme je s variantou vybudování podobné kompetence ve vlastní režii. Prozatím vychází outsourcing výhodněji, a i s kvalitou poskytované služby jsme vesměs spokojeni.

6. Jaký byl zatím největší web, který jste vytvářeli v MEDIA FACTORY?

Z poslední doby určitě web Českých center www.czechcentres.cz – jedná se o portál příspěvkové organizace Ministerstva zahraničí, prezentující českou kulturní scénu ve 22 zemích na 3 kontinentech. Mimo jiné jsme si na tomto projektu ověřili, že „umíme“ i weby v azbuce (http://moscow.czechcentres.cz) nebo japonštině (http://tokyo.czechcentres.cz).

Přejeme mnoho úspěchů ve Vašem podnikání a spoustu podařených webů. Děkujeme za rozhovor!

Doporučujeme také náš webhosting.

NAPIŠTE KOMENTÁŘ