Přikrejte to plachtou od Jecha

V dalším pokračování série rozhovorů se zákazníky ACTIVE 24 vás seznámíme s naším dlouholetým zákazníkem firmou Robert JECH s.r.o.  Společnost Robert JECH nabízí signmaking, polepy aut, výrobu a potisk autoplachet.

1. Od jakého roku jste zákazníkem ACTIVE 24?
Od listopadu 2002 jako zákazník ACTIVE 24, s.r.o., před tím SERVERY.CZ, možná už v době Globe Internet – to už jsem nedohledal. ;)

2. Kdy jste začal provozovat webové stránky a proč právě u ACTIVE 24?
Funkční webové stránky jsme spustili přibližně v roce 2005. Do té doby jsme měli statickou webovou stránku s kontakty. Ano je to tak. Neustálým řešením výroby apod. jsme si nenašli čas na vytvoření odpovídající webové prezentace. Z velké části jsme tedy využívali zakoupený hosting a doménové jméno pro komunikaci. Používali jsme dlouhodobě nástroj Webmail pro správu firemní komunikace. Nikdy jsme tedy nepoužívali MS Outlook apod. Vždy jsme měli data online dostupná. A je vidět, že s nástupem Gmailu pro firmy (Google Apps), který máme nyní nasazený ve firmě, jsme byli prakticky napřed.

3. Jsou stránky www.jech.net jedinou součástí Vašeho podnikání?
Jedná se o hlavní činnost naší firmy Robert JECH s.r.o. (zahrnuje výrobu reklamy – signmaking, polepy aut, výroba a potisk autoplachet). Poté jsme v průběhu let nastartovali více či méně úspěšné projekty, které mají své domény a weby (PROOBIKES.COM, PROOTRUCKS.COM apod)

4. Kdo se u vaší firmy věnuje úpravám vašich stránek?
Mám ve firmě na starosti marketingovou komunikaci, takže web víceméně spravuji osobně.

5. Koukala jsem, že jste i naším fanouškem na fcb, berete sociální sítě za důležitou součást podnikání a jak se vám líbí komunikace se zákazníky na fcb ACTIVE24?
Ano, je to důležité, ale nijak ji nepřeceňuji. Podívejte se na nástup Google+, situace se může velice rychle posunout.
– můžu se víc přiblížit lidem ve firmě (zaměstnancům). Zjistit, co je zajímá, co je baví, co si myslí, sem tam něco okomentovat apod. Ne se ale vnucovat, aby neztratili důvěru. Je to práce na dlouho. Jde přeci jenom o jejich soukromí.
– Jako firma zde prezentujeme výrobky našich klientů a odkaz na tyto fotografie jim zasíláme zpět. Je vidět, že z toho mají radost a že je to baví. Týká se to i firem a jejich zaměstnanců.
– osobní úroveň se přiznám, zde jsem trochu konzervativní. Sem tam něco sdílím, hlavně v rámci firmy, zájmů, hudby, apod.

– jako zákazník můžu „konečně“ nahlédnout do dění v ACTIVE 24 (na kole do práce … a z práce)
. Vždyť celý systém u vás funguje velice dobře (až strojově přesně). Takže komunikace ACTIVE 24 se mi líbí a je vidět, že jste s tím pohnuli a jdete správným směrem (FB, blog apod.).
6. Váš vzkaz týmu ACTIVE 24 (pochvala, nápad na zlepšení služeb či cokoliv jiného)?
Jdete s dobou a uvědomujete si, že lidé / firmy nechtějí vydávat velké částky za provoz hostingu, domén. I když jsou na trhu levnější nabídky, kvalita servisu a služeb je na špičkové úrovni. Nejvíce se mi líbí „Zákaznické centrum“, kde mám perfektní přehled téměř o všem. Spoustu věcí dnes již řeším autorizovaným požadavkem. Např. nastavení DNS záznamů apod. Tyto detaily jsou pro mě již moc odborné a ani jim nechci do hloubky rozumět. Prostě potřebuji, aby to někdo nastavil.

Doporučení? Podle mě by bylo vhodné klientům po registraci domény nabídnout a nastavit Google Apps. Podle mě je to velice silný nástroj. Samozřejmě nevím, jestli by se to nějak nekřížilo s vašimi smluvními partnery nebo zájmy.
Pro email marketing používáme aplikaci MailChimp. Takhle nějak si představuji komunikaci ven i dovnitř firmy. Je úplně cítit ta pozitivní atmosféra, která z toho týmu vychází. A je to znát i na jejich produktu.
7. Vaše firma se zabývá výrobou a potiskem autoplachet pro všechny typy nákladních vozidel včetně zajištění montáže a servisu. Máte nějaké zajímavé či speciální polepy, které můžete nabídnout?

Původně jsme svoje podnikání začali jako výrobce reklamy pod značkou JECH reklama. Postupem doby jsme se zaměřili na potisk autoplachet a jejich výrobu. Podařilo se nám prakticky změnit povědomí o značce. 85-90% zákazníků k nám jezdilo pro plachty. To, že děláme reklamu, bylo pro ty lidi vždycky velké překvapení. Je to pro nás zkušenost a snažíme se to změnit.
Specializujeme se na polepy aut. Máme pro to perfektní podmínky v našem novém provozu. Nabízíme celopolepy vozidel, včetně kreativní grafiky. Jsme schopni klientům vytvořit grafické návrhy, i když nemají kvalitní zdroje pro tisk. Využíváme fotobanky iStockPhoto.com, DepositPhoto.com apod.
Dále nabízíme speciální polepy fóliemi s efektem carbonu, škrábaného hliníku, khaki apod., dnes velice populární light tuning. Lidé se chtějí odlišit. A jsou za to ochotni zaplatit.
Autoplachty zůstávají nosnou částí výroby. Nicméně poslední dva roky prezentujeme produkt Plachtové krytí na míru. Investujeme do něj nemalé prostředky. Poslední výstava na Hobby jaro 2011 v Č.B. nám ukázala, že jsme se vydali správným směrem. Podařilo se nám trefit do potřeby zákazníka. Všichni si pořizujeme pergoly, altány a jiné konstrukce na své zahrady a domy. Pak řešíme problém, jak zamezit nepřízni počasí.

A ještě jedna důležitá věc. Jedná se o úplně jiný segment zákazníků, než v případě autoplachet. Ve většině případů jde o koncové klienty. Nestane se vám, že by si někdo objednal něco, na co nemá peníze. To se mezi firmami děje úplně normálně.
Zvu Vás touto cestou na výstavu Země Živitelka 2011, kde budeme tento produkt znovu prezentovat.

Marek Jech – jednatel

S kvalitním webhostingem od ACTIVE 24 jde vše snadněji.

NAPIŠTE KOMENTÁŘ