Zákaznická podpora ACTIVE 24 – lidé z masa a kostí

Říká se, že nejdůležitější osobou v hotelu je recepční. Pokud je to pravda, pak u hostingové firmy jsou nejdůležitější operátoři zákaznické podpory. Ostatně většinou jsou jediní, kdo přichází do styku se zákazníkem.

V nedávném příspěvku „Jak nejlépe kontaktovat zákaznickou podporu“ jsme vám radili, co dělat, když vaše stránky či doména nefungují, a jak efektivně kontaktovat operátory naší podpory . Nuže kdo je na druhém konci drátu celých 24 hodin denně, 365 dní v roce?

„Hříšní lidé města pražského, tedy jejich malinká část“

zleva: Jarda Křenek, Vojta Vevera, Martin Hartl, Tatiána Cpinová, Vašek Drahoňovský a Katka Hrejzková

Pečlivost a slušnost mezi lidmi, to je hlavní krédo Honzy Geletiho, šéfa oddělení zákaznické podpory. Před příchodem do ACTIVE 24 pracoval také v oddělení zákaznické podpory a tak ho už nic moc z míry nevyvede.  Snaží se o to, aby zákaznická podpora fungovala jako tým, který zákazníkovi skutečně pomůže: „Ale pozor: nemusíte se spoléhat pouze na nás, odpovědi na nejčastější dotazy a spousty rad najdete v naší Nápovědě “.

Vedoucím týmu je Vašek Drahoňovský, který strávil v ACTIVE 24 na pozici operátora 4 roky. Vždy a vše řeší s klidem a to i V případě, že volající zákazník klidem zrovna nehýří: „V zásobě mám spousty energetických drinků a utišujících prostředků “.

Kdo vyřeší váš problém, který je pro běžného operátora zákaznické podpory neřešitelným oříškem? Náš specialista. U nás jsou hned tři. Tak třeba Jarda dokáže svou vyčerpávající odpovědí volajícího zákazníka doslova vyčerpat: „Nevíte, neznáte, to přeci nevadí. Rád vás to naučím“. Máte problémy s redakčním systémem, pak Radek je na to skutečným odporníkem „Není to „easy“? Nevadí, dokážeme to s eZ Publish“. Tomáš je zase „Ferdou Mravencem“ pro e-mailová řešení na platformě MS Windows „Ferda Mravenec-práce všeho druhu“.

Pokud váš dotaz či požadavek není zas až tak velkým rébusem, dost možná narazíte na některého z operátorů nebo sympatickou operátorku. Katka a Tatiána citem a grácií sobě vlastní s vámi pohovoří a radu nabídnou, to samé pánové-gentlemani Hugo, Martin, Matěj, Ondra a Vojta.

Například Vojta, toho zákazníci mají rádi pro jeho klidný barytonem zastřený hlas a mnohdy zcela osobitý přístup a ochotu pomoci.

A kdo nám zbývá na závěr? Přeci trenér naší zákaznické podpory Petr Štéc, který denně při své práci úročí všechny své dosavadní znalosti a zkušenosti získané za 4 roky na naší zákaznické podpoře: „Slovy klasika: Učit se, učit se a učit se! A já dodávám, že nejen se učit, ale i moudrým býti.

Takže tak :) Až příště vezmete do ruky telefon a vytočíte 234 262 000 nebo napíšete email na helpdesk@active24.cz, tak budete vědět, s kým máte tu čest. Budeme se na vás těšit!

Pokud ještě nemáte hosting u ACTIVE 24, podívejte se na naši nabídku.

NAPIŠTE KOMENTÁŘ