Co všechno můžete u Active 24 dělat s doménou?

Operátoři zákaznické podpory přijímají vaše požadavky 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Proto víme, s čím míváte největší problémy. Často jsou to domény a operace, které s nimi můžete provádět.

Změna držitele domény CZ

Vaše doména vás přestala bavit, tak jste se jednoho dne rozhodli, že ji prodáte. Anebo ji chcete prodat proto, že vám za ni nabídl někdo pořádný balík peněz. Nebo dáte doménu jako dárek. V každém případě vás bude čekat operace – změna držitele domény. Tato operace je zdarma a u Active 24 lze vyřídit bez papírování. Každopádně je nutné, aby fungovala vaše emailová adresa, kterou jste zadávali při registraci domény. Změna držitele domény je totiž autorizována právě přes tento email.

Stačí se přihlásit do Zákaznického centra a na adrese https://centrum.active24.cz/UI.do?method=changes.update zahájit proces změny držitele domény. Pokud byste se dostali do stavu, že nebudete vědět, jak dále, tak se můžete podívat do naší nápovědy.

Změna zákazníka

Často se také stává, že si zákazníci převádějí mezi sebou obchodní případy u Active 24. Například firma spravuje domény a web svému zákazníkovi, ten si má však nadále provádět správu svých domén a hostingu sám přes Zákaznické centrum. V tomto případě se bude provádět změna zákazníka – vlastníka obchodního případu. Jak stávající, tak i nový vlastník musí mít zřízené zákaznické účty u Active 24. Po zadání obou zákaznických účtů dochází k autorizaci existujícím i novým zákazníkem (emailem) a po jejím úspěšném dokončení je změna vlastníka provedena. Jde vlastně pouze o změnu obchodního případu v databázi Active 24, změna nijak nesouvisí s nastavením nebo vlastnictvím domén.

Jako obvykle začínáte v Zákaznickém centru, pokud si nevíte rady, můžete využít kompletní popis operace v nápovědě.

Převod domény (kontaktu, NSSETUu) k Active 24

Převod domény budete provádět, když budete chtít, aby byly vaše domény ve správě Active 24 a aby vám Active 24 účtovalo cenu za registraci a prodloužení domén. Pokud máte třeba hosting, resp. webové stránky u Active 24, tak je z důvodu jednoduché správy pohodlné, když máte u Active 24 vedeny také své domény. Veškeré webové „aktivity“ pak spravujete na jednom místě.

Celý proces zahajujete tradičně v Zákaznickém centru na adrese https://centrum.active24.cz/UI.do?method=changes.transfer. Pokud znáte autorizační kód AuthInfo potřebný k provedení převodu, tak je operace hotová během několika málo minut. Pokud AuthInfo nemáte, můžete si ho nechat poslat na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci domény. Učiníte tak buď v Zákaznickém centru (sekce Domény -> Zaslat AuthInfo) anebo přímo v centrálním registru domén CZ. Další detaily ohledně převodu domény, kontaktu či NSSETu najdete v nápovědě.

Nevíte si rady?

Pokud i tak vyvstane nějaký problém nebo otázka, na kterou nebudete schopni najít odpověď, tak neváhejte napsat email nebo zavolat. Rádi vám poradíme.

 

1 KOMENTÁŘ

  1. […] minulém článku, který shrnoval populární témata řešená zákaznickou podporou, jsme psali o doménách. Dnes se podíváme na e-mail, okolo kterého je stále mnoho otazníků. Na co si tedy dát pozor, […]

NAPIŠTE KOMENTÁŘ