Nová objednávka

Chtěli jsme ji našim zákazníkům nadělit již včera k Mikulášovi, museli jsme však ještě něco doladit a otestovat, spouštíme tedy dnes, na Mikuláše.

 

V Beta provozu jsme nasadili nový objednávkový systém, který do budoucna nahradí naši současnou objednávku. V tuto chvíli fungujeme tak, že polovinu objednávek směřujeme ještě do starého systému a polovinu již do nové objednávky. Může se tedy stát, že během objednávání našich služeb narazíte na dvě podoby objednávky – novou a starou. Ničeho se není třeba bát, všechny objednávky fungují správně a vaše objednaná služby bude z naší strany přijata v naprostém pořádku.

Přípravě nové objednávky jsme věnovali poslední měsíce naší práce a je to největší změna, kterou jsme pro naše zákazníky letos přichystali. Nová objednávka funguje na principu katalogu a košíku a následuje současné trendy elektronických e-shopů. Katalog bude postupně obsahovat všechny služby, které nabízíme, nyní neobsahuje například řešení pro weby a e-shop. Všechny služby se dají prakticky libovolně vkládat do košíku. Lze tak objednávat například více webhostingových balíčků najednou, což naše současná objednávka neuměla.

Dalším přínosem je velice jednoduchý průchod procesem objednání, který se skládá ze 4 kroků – samotné objednávky, ověření nebo registrace nového uživatele, sumarizace a platba. Celá objednávka je pak ukončena děkovací stránkou. Mezi jednotlivými kroky se lze volně pohybovat, v průběhu celého procesu lze doplňovat další služby, nebo upravovat jejich parametry. Pokud někde vznikne chyby, objeví se chybová hláška a instrukce, jak chybu odstranit.

Do nové objednávky jsme přidali rovněž pokročilé doménové nástroje. Systém ověří nejen požadovanou doménu, ale také nabídne alternativní doménové koncovky nebo pomůže s výběrem vhodné koncovky pomocí generátoru domén, kterpracuje se slovníkem českých synonym.

 

Nezapomněli jsme ani na naše partnery a dealery. Nové funkce jim zjednoduší objednávání služeb pro jejich zákazníky. Novinkou je například adrešář uživatelů nebo šablony košíku, kam si mohou uložit nejčastěji objednávané služby nebo kombinaci služeb a prakticky poté objednávat jedním kliknutím.

V průběhu celé objednávky je možné se kdykoliv telefonicky obrátit na naši zákaznickou podporu, která ráda poradí s případným problémem nebo pomůže s dokončením objednávky.

Věříme, že nová objednávka zjednoduší život nám i našim zákazníkům, budeme také rádi za jakýkoliv podnět nebo připomínku. Zpětná vazba je pro nás velice důležitá a pomůže nám v dalším rozvoji.

Současný stav totiž není finální, na příští rok připravujeme další vylepšení a nové funkcionality, které budou součástí druhé fáze.

 

 

 

NAPIŠTE KOMENTÁŘ