Nová úvodní stránka www.active24.cz byla navržena tak, aby primárně umožňovala návštěvníkům webu lepší orientaci v nabídce hostingových a doménových služeb. Po načtení stránky by měl zájemce o služby firmy Active 24 poměrně rychle najít vhodné řešení, ať už jde o tvorbu webových stránek, webhosting nebo registraci domén.
Stávající zákazníci zase ocení rychlý přístup do Zákaznického centra či Partnerského portálu, kde si mohou spravovat existující služby. V pravém sloupci jsou pak přehledně zobrazeny poslední novinky,
Twitter zprávy a aktuality z obchodního centra Vltava2000.
Spodní lišta v inverzním barevném provedení stručně shrnuje obsah webu active24.cz a umožňuje snadnou navigaci na požadovanou stránku, zároveň zprostředkovává rychlý kontakt se zákaznickou podporou přes
telefon, chat a e-mail.
Při redesignu úvodní stránky byl hlavní důraz kladen na jednoduchost použití stránky, jasná informační sdělení a snadnou možnost interakce se stránkou. Uživatel by měl v konečném důsledky mít z práce s webovou stránkou www.active24.cz mnohem lepší tzv. uživatelský prožitek (user experience) ve srovnání s předchozí verzí webu.
Komentáře
42 komentářů: „Nová homepage“
Dobrý den,
homepage se Vám povedla, bohužel ale pro mne byla lepší původní verze. A to především skrze rychlejší přihlášení. Nynější verze totiž neukládá údaje pro přístup do zákaznického centra. Musím je tedy vždy vypisovat znovu, proto raději chodím rovnou přes stránku centrum.active24.cz a homepage vynechávám = novinky, aktuality či jiná data na hlavní stránce tedy nevidím… pokud můžete udělejte na homepage přihlašování do zákaznického centra, které si bude pamatovat přístupové údaje. Děkuji.
S pozdravem
FV
Dobrý den,
homepage se Vám povedla, bohužel ale pro mne byla lepší původní verze. A to především skrze rychlejší přihlášení. Nynější verze totiž neukládá údaje pro přístup do zákaznického centra. Musím je tedy vždy vypisovat znovu, proto raději chodím rovnou přes stránku centrum.active24.cz a homepage vynechávám = novinky, aktuality či jiná data na hlavní stránce tedy nevidím… pokud můžete udělejte na homepage přihlašování do zákaznického centra, které si bude pamatovat přístupové údaje. Děkuji.
S pozdravem
FV
Františku,
k zapamatování jména a hesla se ale dá přece použít funkce prohlížeče. Každopádně můj Firefox tohle umí a věřím, že Internet Explorer i další prohlížeče to umí také.
Františku,
k zapamatování jména a hesla se ale dá přece použít funkce prohlížeče. Každopádně můj Firefox tohle umí a věřím, že Internet Explorer i další prohlížeče to umí také.
Pro normalni navstevniky je to lepsi, pro ty, co se chteji prihlasit na mail/zakaznnicke centrum je to horsi.
Pro normalni navstevniky je to lepsi, pro ty, co se chteji prihlasit na mail/zakaznnicke centrum je to horsi.
Na nové úvodní stránce postrádám jednoduše vidtšlný formulář pro přihlášení do služeb zákaznického centra a mailových služeb.
Na nové úvodní stránce postrádám jednoduše vidtšlný formulář pro přihlášení do služeb zákaznického centra a mailových služeb.
Dobrý den,
změna je opravdu pro mne komplikace. Jak se mám přihlásit na můj firemní email?????????????????????????????????????
Jana
Dobrý den,
změna je opravdu pro mne komplikace. Jak se mám přihlásit na můj firemní email?????????????????????????????????????
Jana
Dobrý den,
tak už jsem to vyřešil – máte pravdu, že prohlížeč hesla ukládá (používám Firefox3), to bezesporu ano. Problém je v tom, že po kliknutí na „uživatelské jméno“ mi nevyběhne nabídka s jednotlivými už.jm. ale musím ručně zadat první dva znaky jména, což uznejte je svým způsobem ztížení přihlášení. Navíc heslo nenaskočí automaticky, ale je nutno kliknout do pole „heslo“ a poté odkliknout „Přihlásit“. Svým způsobem o nic nejde, leč se jedná o několika vteřinové zdržení při přihlášení. Bohužel si myslím, že z toho kvanta uživatelů se najde někdo, komu to může způsobovat větší potíže. Nicméně to neberte jako kritiku. Jsem rád, že se snažíte inovovat a osobně jsem s Vašimi službami spokojen. Spíše to berte jako „konstruktivní kritiku“, nejedná se o zase tak zásadní věci, ale byl bych rád (a myslím, že nejen já) kdyby se podobné triviální procesy optimalizovali pro co nejméně kliků myší. Děkuji a přeji pěkný víkend.
FV
Dobrý den,
tak už jsem to vyřešil – máte pravdu, že prohlížeč hesla ukládá (používám Firefox3), to bezesporu ano. Problém je v tom, že po kliknutí na „uživatelské jméno“ mi nevyběhne nabídka s jednotlivými už.jm. ale musím ručně zadat první dva znaky jména, což uznejte je svým způsobem ztížení přihlášení. Navíc heslo nenaskočí automaticky, ale je nutno kliknout do pole „heslo“ a poté odkliknout „Přihlásit“. Svým způsobem o nic nejde, leč se jedná o několika vteřinové zdržení při přihlášení. Bohužel si myslím, že z toho kvanta uživatelů se najde někdo, komu to může způsobovat větší potíže. Nicméně to neberte jako kritiku. Jsem rád, že se snažíte inovovat a osobně jsem s Vašimi službami spokojen. Spíše to berte jako „konstruktivní kritiku“, nejedná se o zase tak zásadní věci, ale byl bych rád (a myslím, že nejen já) kdyby se podobné triviální procesy optimalizovali pro co nejméně kliků myší. Děkuji a přeji pěkný víkend.
FV
Nová stránka přinesla zákazníkům další neobvyklou nevýhodu, najít odkaz na přihlášení do mailových schránek je takřka nemožné.Jako uživatel nestojím o náročnější level aplikace,který mne jen zdržuje a otravuje.
Nová stránka přinesla zákazníkům další neobvyklou nevýhodu, najít odkaz na přihlášení do mailových schránek je takřka nemožné.Jako uživatel nestojím o náročnější level aplikace,který mne jen zdržuje a otravuje.
Kde mám hledat přihlášení, jestli je to marketingový tah aby jsme se zdrželi a pěkně si to celé prohlídli tak to vyšlo, ale jsem otrávený když spěchám a potřebuji se přihlásit k účtu 🙁
Kde mám hledat přihlášení, jestli je to marketingový tah aby jsme se zdrželi a pěkně si to celé prohlídli tak to vyšlo, ale jsem otrávený když spěchám a potřebuji se přihlásit k účtu 🙁
Mě by se líbila na přihlašování samostatná stránka. Na ní pak políčka jméno – heslo pro jednotlivé služby ( zákaz. centrum, webmail, mailform atd.)
Dám si jí do oblíbených, klik kam potřebuji přihlásit a hurá do práce!
Mě by se líbila na přihlašování samostatná stránka. Na ní pak políčka jméno – heslo pro jednotlivé služby ( zákaz. centrum, webmail, mailform atd.)
Dám si jí do oblíbených, klik kam potřebuji přihlásit a hurá do práce!
Nová homepage je hezká, přihlašování do zákaznického centra je ale tragické. Jak již zde někdo psal, prohlížeč (FF3) si s tím formulářem absolutně neporadí a nelze se přihlásit zapamatovanými údaji, pokaždé je musím nutně vypisovat. Jelikož přihlašování k vašim službám je to, na co já vaši hp používám, pro mě se nyní hp stala nepoužitelnou.
Nová homepage je hezká, přihlašování do zákaznického centra je ale tragické. Jak již zde někdo psal, prohlížeč (FF3) si s tím formulářem absolutně neporadí a nelze se přihlásit zapamatovanými údaji, pokaždé je musím nutně vypisovat. Jelikož přihlašování k vašim službám je to, na co já vaši hp používám, pro mě se nyní hp stala nepoužitelnou.
Něco pro tvůrce webu: Nové technologie jsou hezká věc, ale všeho moc škodí. Než něco pustíte do světa, zkuste s tím pracovat měsíc v kuse a zjistíte, že co vypadá jako krásná vychytávka, je pro běžného uživatele problém. Doporučuji projít styly: odkazová tlačítka, která mi při najetí myši zmizí to je fakt síla!!! Navíc text a odstavce nemá formát a stává se naprosto nepřehledný. Použil jsem průvodce pro registraci domény a používám IE8.
Něco pro tvůrce webu: Nové technologie jsou hezká věc, ale všeho moc škodí. Než něco pustíte do světa, zkuste s tím pracovat měsíc v kuse a zjistíte, že co vypadá jako krásná vychytávka, je pro běžného uživatele problém. Doporučuji projít styly: odkazová tlačítka, která mi při najetí myši zmizí to je fakt síla!!! Navíc text a odstavce nemá formát a stává se naprosto nepřehledný. Použil jsem průvodce pro registraci domény a používám IE8.
Každá snaha k lepšímu dobrá. Web je možná trochu hezčí, ale bohužel jsem zklamán trošičku složitějším přihlášením do zákaznického centra. Bylo to pro mě dost nemilé překvapení ve chvíli, kdy jsem prostě potřeboval rychle na něco mrknout ..doufám, že se taková překvápka nebudou často opakovat.
Každá snaha k lepšímu dobrá. Web je možná trochu hezčí, ale bohužel jsem zklamán trošičku složitějším přihlášením do zákaznického centra. Bylo to pro mě dost nemilé překvapení ve chvíli, kdy jsem prostě potřeboval rychle na něco mrknout ..doufám, že se taková překvápka nebudou často opakovat.
dobry den,
na uvodni strance jsou nektere elementy pod Linuxem a firefoxem rozhozene.
Doporucuji vam stranku:
http://browsershots.org/
kde si shlednete web v jinych nez vasich operacnich systemech a prohlizecich.
dobry den,
na uvodni strance jsou nektere elementy pod Linuxem a firefoxem rozhozene.
Doporucuji vam stranku:
http://browsershots.org/
kde si shlednete web v jinych nez vasich operacnich systemech a prohlizecich.
Chyby tam prihlaseni do uzivatelskeho centra. Pouzivam roboform a musel jsem ho prenastavit. Prihlasovat se manualne pres horni listu se mi vubec nechce 🙂 neni to pohodlne!
Chyby tam prihlaseni do uzivatelskeho centra. Pouzivam roboform a musel jsem ho prenastavit. Prihlasovat se manualne pres horni listu se mi vubec nechce 🙂 neni to pohodlne!
Souhlasím s předchozími komentáři a připojuji se k nim.
Pokud by to bylo možné, tak bych preferoval předchozí grafickou úpravu. Přihlášení do zákaznického centra pro přečtení Emailů je daleko složitější. Na původní stránce mi stačil jeden klik, tady musím rozbalit přihlašování, předvyplnit alespoň 2 znaky uživatelského jména. Nová stránka zbytečně zdržuje zákazníky, kteří sem chodí nejčastěji.
Souhlasím s předchozími komentáři a připojuji se k nim.
Pokud by to bylo možné, tak bych preferoval předchozí grafickou úpravu. Přihlášení do zákaznického centra pro přečtení Emailů je daleko složitější. Na původní stránce mi stačil jeden klik, tady musím rozbalit přihlašování, předvyplnit alespoň 2 znaky uživatelského jména. Nová stránka zbytečně zdržuje zákazníky, kteří sem chodí nejčastěji.
dd,
graficke zlepseni = ok;
co z meho pohledu ok jiz neni je tolik diskutovane prihlasovani.
zde bych videl alternativu v 1x strance s rozcestnikem a nekolika boxiky pro prihlaseni. urcite byste timto pocinem uspokojili vice zakazniku vcetne mne (nebot bych chodil pouze na tento vas rozcestnik).
take jsem nikde (prehledne) nenasel cenik partnerskych programu.
muzete mi prosim (na email) sdelit, kde jej naleznu?
dekuji.
dd,
graficke zlepseni = ok;
co z meho pohledu ok jiz neni je tolik diskutovane prihlasovani.
zde bych videl alternativu v 1x strance s rozcestnikem a nekolika boxiky pro prihlaseni. urcite byste timto pocinem uspokojili vice zakazniku vcetne mne (nebot bych chodil pouze na tento vas rozcestnik).
take jsem nikde (prehledne) nenasel cenik partnerskych programu.
muzete mi prosim (na email) sdelit, kde jej naleznu?
dekuji.
Ten sedy pruh dole se mi silne nelibi.
Ten sedy pruh dole se mi silne nelibi.