Mnoho našich zákazníků stále preferuje kontakt s naší zákaznickou podporou pro odpovědi na své otázky. Víme, že osobní kontakt (ať už po telefonu či elektronicky) je naší lidskou přirozeností.
Co může komunikace mezi lidmi přinést? Pohodovou náladu, spokojenost i radost. Nicméně, občas i různá úskalí jako např. vzájemné neporozumění, delší dobu odezvy než očekáváme, nedostupnost, způsob podání informací – někteří preferujeme instrukce popisné jiní obrázkové atd.
Abychom co nejvíce tato úskalí eliminovali, nabízíme (Centrum nápovědy), kde najdete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy a postupy, i mnoho dalších informací včetně obrázkových manuálů.
Centrum nápovědy jsme koncipovali tak, aby práce s ním byla intuitivní, obsah přehledný a texty co nejvíce srozumitelné široké veřejnosti. Uživatelé tohoto centra mají také možnost u jednotlivých článků vyjádřit svoji spokojenost a hned na úvodní stránce se mohou seznámit s nejčtenějšími a nejlépe hodnocenými články.
A zajímavost na závěr:
za první čtvrtletí 2011 evidujeme v průměru 2.500 dotazů na zákaznickou podporu měsíčně (tj. 83 denně), které se týkají doménové problematiky a při tom na tyto dotazy existuje odpověď v Centru nápovědy.
Není tedy efektivnější hledat radu a pomoc nejdříve v našem Centru nápovědy?