Před rokem se správce české národní domény CZ NIC rozhodl zpřehlednit trh registrátorů v České republice a rozjel projekt certifikace registrátorů s cílem poskytnout zájemcům o domény základní přehled o úrovni služeb jednotlivých poskytovatelů domén. Všem, kteří procesem certifikace prošli úspěšně, udělil titul Certifikovaný registrátor a ohodnotil je hvězdičkami. V hodnocení jsme uspěli a v roce 2011 jsme při tomto nezávislém hodnocení získali jako jeden ze tří českých registrátorů plný počet hvězdiček, tedy pět. Certifikace však byla platná pouze jeden rok a po roce bylo třeba výsledek obhájit.
Jsme rádi, že i po roce a recertifikaci držíme stále kvalitu na té nejvyšší úrovni, podařilo se nám nejen obhájit pět hvězdiček, ale i vylepšit celkové skóre na 95,69 (oproti loňským 92,15) bodů ze 100 možných. Všichni naši doménoví klienti mohou v klidu spát, neboť jejich doménám se u ACTIVE 24 daří jako v pětihvězdičkovém hotelu.
Hodnocení je velice komplexní, co vše se sleduje, najdete v Certifikačním protokolu, stačí kliknout na přílohu u našeho jména v seznamu registrátorů (http://www.nic.cz/whois/registrars/list/1/) .
Do hodnocení se přihlásilo 12 registrátorů .CZ domény z celkového počtu 44 působících v České republice. Oficiální text na blogu CZ NIcu si můžete přečíst ZDE .
Děkujeme všem, kteří nám dávají důvěru a registrují u nás své .CZ domény, pevně věřím, že hlavně oni ocení naše kvalitní služby a zákaznický přístup. Hodnocení od CZ NICu je pro nás oficiálním potvrzením, že to, co děláme již 15 let, děláme více než dobře.
Komentáře
4 komentáře: „Pět hvězdiček, držíme kvalitu na nejvyšší úrovni“
5 hvězdiček ale neznamená 100%. U vás to je jenom 95,69620253%. Jsou i jiní kterí mají 100%. Jmenovat nebudu, tahle informace je veřejně dostupná na stránce http://www.nic.cz
Podle mě je důležité, že služby od na http://www.active.cz jako hosting, nebo nákup domény poskytují v ***** kvalitě.
To jestli to je 95,xyz% nebo 100% už asi nehraje moc roli.
Ne od, ale na.
Ulítlo mi to 😉
Jasně, ale je důležité vědět, ve kterých parametrech nám těch pár
procent chybí a zda jsou pro naše zákazníky důležité. Myslím, že v našem
případě platí, že vše důležité máme a naši zákazníci vědí, že pro ně
máme i spoustu věcí navíc. Ne vždy je rozumné mít za každou cenu 100%,
vždy záleží na hodnotících kritériích.