Možná jste si už všimli, že jsme spustili novou kampaň. Po dlouhé době jsme se rozhodli pro offline cestu a pro zviditelnění portálu www.domeny.cz jsme využili billboardy. Na billboardech se ptáme na základní otázky spojené s doménami. Proč ji mít, k čemu ji využít a jak vybrat správnou doménu? Z billboardů odkazujeme na náš portál www.domeny.cz , kde se pak návštěvníci dovědí odpovědi.
Pro lepší pochopení jsme využili videospotů, hlavními hrdiny jsou instalatér Olda a „domén“ – chlápek, který zná a ví, jak to ve světě domén funguje. Roli „doména“ ztvárnil brněnský herec Milan Němec, známý např. z populárního seriálu Vyprávěj.
Hlavním cílem kampaně je ukázat lidem, že mít vlastní doménu je užitečné a jednoduché. Snažíme se oslovit zejména drobné živnostníky a podnikatele, kteří dosud vlastní doménu s webem zatím nemají.
Nezdá se to, ale i v současné internetové době je jich mnoho. Další cílovou skupinou jsou lidé, kteří jsou na internetu aktivní, ale doménu zatím nepotřebovali. I těch je mnoho a snažíme se jim ukázat, proč je dobré mít vlastní doménu a jak ji využít. Třeba na Superstránku nebo e-maily na originální adrese.
Věříme, že hlavně videa jsou zábavná a jasně vysvětlují problematiku s doménami spojenou.