Měsíc říjen žije internetem

Včerejší den byl co se týká akcí výživný. Nejen, že se konal veletrh digitální inspirace CIF 14 (Czech Internet Forum), kde jsme byli jako každoročně jedním z partnerů, ale prvně jsme také sponzorovali a přišli podpořit „MashUp“ coworkingového centra http://prague.impacthub.net/.

CIF byl jako vždy plný zajímavých přednášek, které se odehrávaly v několika sálech, posluchači si měli možnost vybrat krom přednášek v hlavním sále také přednášky tematické, které byly situovány do sálu marketingového, technologického nebo sálu inspirace.

Konference začínala v 9 hodin a mezi sály a přednáškami se dalo vybírat až do 17. hodiny. Myslím, že každý si měl možnost vybrat přednášku dle svého gusta. Pro mne asi mezi nejzajímavější patřil rozhovor s Pavlem Zimou – generálním ředitelem Seznam.cz, který se rozvyprávěl o začátcích Seznamu, kdy v  roce 1998 začínali v pěti lidech a nyní má Seznam 2000 zaměstnanců a chystá se expandovat do zahraničí.

Stejně tak zajímavou přednášku měl David Špinar z Google na téma Lesk a bída agentur, o tom jak je těžké sladit přání klienta s nabídkou agentur. Klient tlačí na to, aby získal za málo peněz spousty muziky a ve finále, když se cena tlačí dolů, je až nemožné získat 100% kvalitu od agentury. Je potřeba najít bod spokojenosti jak ze strany klienta, tak ze strany agentury.
CIF14 ale nebyl jen o přednáškách, pro účastníky byl připraven bohatý doprovodný program: exhibice technologických vychytávek, ukázky užitečných nástrojů a služeb partnerů akce a samozřejmě příjemné popřednáškové setkání účastníků konference u dobrého koktejlu.

Program konference i kompletní seznam přednášejícich si můžete prohlédnout na http://www.tuesday.cz/akce/czech-internet-forum-2014/.

Aby včerejších akcí nebylo málo, sponzorovali jsme večerní setkání „MashUp“, na kterém měl náš technický ředitel Zdeněk Brůna prezentaci a do projektu jsme šli hlavně s nabídkou START-UP sponzoringu.

Na MashUp, který se konal v coworkingovém centru http://prague.impacthub.net/,přišlo přes 200 účastníků a pokud někdo z vás neví co je MushUp, tak věřte, že ani já jsem si to nedokázala představit.

Cílem MushUpu je poskytnout prostor nově vznikajícím projektům, které hledají potřebné kontakty, zdroje nebo investory.

Byl to příjemně strávený večer, kdy jsme sledovali  prezentace deseti přednášejících, které byly většinou vtipnou formou podány každým účastníkem během 200 vteřin.

 


Uveřejněno

v

, ,

od

Značky: