S myšlenkou na vylepšení designu Zákaznického centra, tak aby bylo uživatelsky přívětivější a přehledně organizované, jsme si pohrávali už delší dobu. Nezůstalo jen u plánů a nedávno jsme se se vší energií pustili do realizace.
V tuto chvíli máme hotovou expertízu zaměřenou na User Experience a grafický návrh, rozběhlo se programování. Nový systém vzniká paralelně vedle stávajícího uživatelského rozhraní a postupně do něj převádíme ovládání jednotlivých funkcí. Už nyní se můžete těšit na plně responzivní design, který vám umožní pracovat v Zákaznickém centru pohodlně z tabletu i mobilního telefonu.
Jste zvědaví?
Pokud ano, podívejte se na náhled nového rozhraní, ze kterého si můžete udělat první představu, jakou proměnou naše Zákaznické centrum projde.
Nové Zákaznické centrum – Přehled služeb
Během příštích měsíců bychom vám také rádi zpřístupnili nové Zákaznické centrum ještě v jeho vývojové fázi, tak abychom mohli sbírat vaše první postřehy a připomínky a měli možnost je v průběhu realizace zapracovat. V nové verzi Zákaznického centra najdete zpočátku omezenou škálu funkcí, která se bude ale postupně rozšiřovat. Díky tomu budete mít možnost si je takzvaně osahat ještě před zveřejněním beta-verze.
Vydání kompletní beta-verze, která bude vznikat – pokud budete chtít – i s vaším přispěním, je naplánováno na příští rok.