Nové Zákaznické centrum ACTIVE 24 na cestě

S myšlenkou na  vylepšení designu Zákaznického centra, tak aby bylo uživatelsky přívětivější a přehledně organizované, jsme si pohrávali už delší dobu.  Nezůstalo jen u plánů a nedávno  jsme se se vší energií pustili do realizace.

V tuto chvíli máme hotovou expertízu zaměřenou na User Experience a grafický návrh, rozběhlo se programování. Nový systém vzniká paralelně vedle stávajícího uživatelského rozhraní a postupně do něj převádíme ovládání jednotlivých funkcí. Už nyní se můžete těšit na plně responzivní design, který vám umožní pracovat v Zákaznickém centru pohodlně z tabletu i mobilního telefonu.

Jste zvědaví?

Pokud ano, podívejte se na náhled nového rozhraní, ze kterého si můžete udělat první představu, jakou proměnou naše Zákaznické centrum projde.

Nové Zákaznické centrum – Přehled služeb

active_prehledsluzeb

 

Během příštích měsíců bychom vám také rádi zpřístupnili nové Zákaznické centrum ještě v jeho vývojové fázi, tak abychom mohli sbírat vaše první postřehy a připomínky a měli možnost je v průběhu realizace zapracovat.  V nové verzi Zákaznického centra najdete zpočátku omezenou škálu funkcí, která se bude ale postupně rozšiřovat. Díky tomu budete mít možnost si je takzvaně osahat ještě před zveřejněním beta-verze.

Vydání kompletní beta-verze,  která bude vznikat –  pokud budete chtít – i s vaším přispěním,  je naplánováno na příští rok.

NAPIŠTE KOMENTÁŘ