Jak jsme avizovali v loňském roce, připravujeme pro vás redesign Zákaznického centra. Návrh vznikl na základě průzkumu, do kterého se zapojila řada z vás, a proto věříme, že se vám bude líbit. Nová verze bude plně responzivní a budete ji tak moci používat pohodlně i v mobilu nebo tabletu.
Některé základní funkce jsou už v nové verzi dostupné, tak jsme si řekli, že vám je dáme hned vyzkoušet. Pokud vás tedy zajímá, jak se budou vaše služby v Zákaznickém centru zobrazovat a nastavovat, můžete se do něj už dnes přihlásit stejným uživatelským jménem a heslem, jakým se do Zákaznického centra obvykle přihlašujete.
UPOZORNĚNÍ: Práce na novém Zákaznickém centru jsou ještě v plném proudu, takže v této verzi nenajdete všechny funkce a všechny objednané služby. Ty tam přibudou až v příštích měsících. Na druhou stranu ale počítejte s tím, že akce, které zde nad svými službami provedete, se skutečně stanou, jako byste je provedli v aktuální verzi Zákaznického centra.
Přihlásit se můžete zde: beta-customer.active24.com
Co v této verzi najdete už dnes?
Po přihlášení do beta-customer.active24.com najdete níže uvedené možnosti, další budou postupně přibývat. Akce a přehledy, které tato verze zatím nepodporuje, můžete samozřejmě nadále provádět v Zákaznickém centru na centrum.active24.cz.
Rychlé volby
V pravém horním rohu obrazovky se zobrazují ikonky, které vám pomohou s orientací v Zákaznickém centru. Tato tlačítka se vám budou zobrazovat na každé stránce. Pod tlačítkem „Nápověda“ najdete už dnes aktuální kontextovou nápovědu. Funkce pro tlačítka „Chat“ a „Najít“ zatím nejsou v této verzi připravené.
Úvodní stránka a navigace
Hned na úvodní stránku jsme umístili odkazy na nejpoužívanější sekce. Žádné zdržování, po přihlášení můžete přejít rovnou do požadovaného oddělení bez zbytečného klikání.
Zároveň s tím jsme samozřejmě ponechali i levé menu s kompletní nabídkou. Na strukturu menu se zaměřili i naši UX experti, mělo by pro vás tedy být přehlednější.
Seznam služeb
Přehled všech služeb je jednou z novinek této verze, po které jste dlouho volali. Najdete v něm všechny služby, které jste si pod svým účtem objednali, a jejich aktuální stav. Přímo z tohoto seznamu jednoduše přejdete na související platby a možnost úhrady dosud nezaplacených služeb.
Platby
Stará známá tabulka v novém kabátu. Jedná se o přehled všech plateb, ze kterého snadno stáhnete PDF s fakturou nebo zkontrolujete historii plateb. Aktuální neuhrazené platby budou vždy zvýrazněné na začátku seznamu. Ten lze jednoduše exportovat do CSV souboru.
Domény
Zde jsou evidované všechny vaše zaregistrované domény. Pokud máte domén více, využijte vyhledávání podle filtrů. I tento seznam je možné stáhnout do CSV.
Zcela nový vzhled má detail každé domény. V něm jsou přehledně seřazené odkazy na jednotlivé akce na doméně. Detail domény se otevírá přímo v seznamu, to přináší větší plynulost při práci v Zákaznickém centru.
DNS
Správa DNS záznamů se změnila poměrně zásadně a věříme, že se vám s ním bude nyní pracovat lépe. Snažili jsme se, aby přidávání nového záznamu bylo co nejjednodušší. Formulář dynamicky mění vstupní pole podle typu přidávaného záznamu.
Autorizovaný požadavek
Víme, že touto cestou s oblibou kontaktujete naši zákaznickou podporu. Pro usnadnění komunikace jsme přidali možnost připojit k Autorizovanému požadavku soubory do souhrnné velikosti 5 MB.
Responzivní design
Čím dál víc lidí přistupuje k internetu zejména přes mobil nebo tablet. Pokud jste jedním z nich, oceníte i responzivní design nového Zákaznického centra. Díky němu je administrační rozhraní optimalizované i pro tato zařízení. Spravujte své služby jednoduše přímo v mobilu.
Chceme znát váš názor
Nové Zákaznické centrum jsme od začátku připravovali společně s vámi a stále nám na vašem názoru záleží. Pokud narazíte na jakoukoliv nesrovnalost, a nebo nás naopak budete chtít za něco pochválit, využijte k tomu prosím kontaktní formulář, který je v levém menu pod odkazem „Váš názor“.
Komentáře
9 komentářů: „První ochutnávka nové verze Zákaznického centra“
Povedené. Nějaké technické okénko o tom, jaké jste použili webové technologie nebo frameworky?