Nové Zákaznické centrum je na světě

Po roce intenzivní práce se nám podařilo stvořit zbrusu nové Zákaznické centrum. Změn doznal jak vzhled portálu, tak jeho struktura. Na té pracovali specialisté pro UX a vznikala také na základě vašich poznatků a podnětů. Velkou novinkou je responzivní design. Díky němu můžete nyní spravovat své služby i na menších displejích svých mobilů a tabletů.

Do nového Zákaznického centra se přihlaste zde.

Jak se v novém Zákaznickém centru vyznat? Do několika bodů jsme shrnuli ty nejzásadnější novinky a navigační prvky.

Úvodní stránka

Hned po přihlášení se vám zobrazí přehledná úvodní stránka, ze které se díky panelům rychlé volby dostanete co nejrychleji do konkrétních sekcí. Strukturu těchto panelů jsme ladili podle toho, které funkce nejvíce používáte vy. Větší panely vedou zpravidla na nejčastěji využívané přehledové stránky, zelená tlačítka pak už na vybrané akce.

uvodni_stranka

Menu

Levé menu, na které jste zvyklí již ze stávajícího Zákaznického centra jsme ponechali, jeho struktura ale doznala změn, její logika by měla více odpovídat vašim požadavkům a představám. Obsah menu je statický a všechny položky se vám vždy zobrazí bez ohledu na to, jaké služby pod svým zákaznickým účtem využíváte. Všechny odkazy tak najdete vždy na stejném místě.

menu

Horní panel

V horním panelu další užitečné odkazy. Chat se Zákaznickou podporou nyní spustíte z jakékoliv stránky kliknutím na jediné tlačítko. Na každé stránce se také zobrazuje specifická nápověda právě pro dané oddělení.

horni_panel

Přehled služeb

V minulosti jste volali po stránce, kde budou všechny služby, které jste si pod svým zákaznickým účtem objednali. Snad vás tedy potěší přehled služeb, v něm najdete všechny služby, které jsou momentálně objednané, v provozu, ale i ty zablokované. Pokud máte služeb více, použijte jednoduchý filtr a rychle najděte to, co právě potřebujete. U každé služby je přímý odkaz na platbu, která se ke službě váže i do detailu služby, kde lze provádět další nastavení.

Přehledové stránky a detail služby

Pro každý typ služby najdete v levém menu samostatnou stránku. U každé služby, ať už je to doména, nebo webhosting najdete detail, ve kterém se zobrazí základní informace a odkazy na další možnosti a nastavení.

detail_sluzby

Autorizovaný požadavek s přílohou

Pro kontaktování naší zákaznické podpory je Autorizovaný požadavek ideální. Díky němu hned poznáme, ze kterého zákaznického účtu nám píšete a pro jakékoliv požadované akce nepotřebujeme další vaši autorizaci. Nově lze k autorizovanému požadavku připojit i přílohu, což by vám mělo pomoci k rychlejšímu popisu problému a tím i k rychlejšímu vyřešení vašeho požadavku.

Autorizovaný požadavek najdete v levém menu pod záložkou Služby/Požadavky, na každé stránce je na něj také odkaz ve spodní části stránky v sekci Rychlé odkazy.

autorizak

Váš názor nás zajímá

Nenašli jste některé funkce, na které jste byli zvyklí? Narazili jste na chybu nebo překlep? Anebo se vám nové Zákaznické centrum líbí a chcete nás za naši práci pochválit? Kontaktujte nás pomocí formuláře pod záložkou Váš názor.

Co tomu ještě chybí?

Bohužel jsme nestihli všechno. V novém Zákaznickém centru zatím chybí sekce pro zálohový systém a dealerský program. Pokud hledáte právě tyto volby, přihlaste se prosím do původní verze Zákaznického centra. Ta bude dostupná právě do té doby, než se nám podaří i tyto funkce převést do nového portálu.


Uveřejněno

v

,

od

Značky: