Změna zákazníka – u nás snadno a rychle!

Před koncem roku 2012 jsme dokončili projekt pod interním kódovým označením „ZŽČ-ZZ“. Za krkolomnou zkratkou, která znamená doslova „Zabití žrouta času – Změna zákazníka“, se skrývá projekt, který přinesl všem zákazníkům velký komfort při nejčastější evidenční změně, kterou dosud naši operátoři prováděli ručně.
Denně totiž přijímáme desítky požadavků na evidenční změny, kdy jeden zákazník převádí svoji doménu a webhosting z fyzické osoby na společnost, kdy si dva subjekty mezi sebou převádějí naše služby, protože jeden druhého například akvíroval nebo kdy je třeba změnit plátce. Takové požadavky byly až dosud zpracovávány manuálně a vzhledem k jejich počtu bylo jejich zpracování právem označováno za jednoho z největších „žroutů času“ operátorů naší zákaznické podpory. Navíc se mohlo stát, že zpracování bylo řešeno až po důležitějších požadavcích a tak změna nastala až po několika hodinách. Proto jsme se rozhodli tohoto žrouta času „zabít“ a zákazníkům nabídnout možnost tyto změny provádět online, bez čekání, přímo v Zákaznickém centru.

zrout casu
Od konce roku tak je možné změnit vlastníka nebo plátce obchodního případu velmi rychle v sekci Změny v Zákaznickém centru. Přesto, že jsme této funkci, která patří na našem trhu mezi výjimečné, nedělali dosud žádnou reklamu, využilo ji k 14.lednu 2013 již více než 300 zákazníků. Navíc na ní prozatím sbíráme jen samé kladné odezvy. Online změna zákazníka pro naše klienty znamená, že máme více času věnovat se jejich dalším požadavkům.
Budeme rádi, když této funkce v případě potřeby využijete a dáte nám vědět vaše zkušenosti. Oceníme rovněž, pokud nám navrhnete další optimalizace zpracování vašich požadavků, které by dále zvýšili váš komfort. Nápověda k novým změnovým formulářům, pokud je tedy třeba, je na obvyklém místě.


Uveřejněno

v

od

Značky: