Reakce na naši zákaznickou podporu duben

Jsme rádi, že i v dubnu jsme mnohým z vás pomohli s řešením vašich požadavků a těší nás, že jste spokojeni a chválíte nás.

Děkujeme

  • Absolutně nemám výhrad. Během chvilky nastavené DNS. Doporučuji. Tomáš H.
  • Velká pochvala p.Střihavkovi, který obratem řešil moje poněkud nestandardní požadavky při převodu většího množství virtuálů k A24. Vím, že „je to jeho práce“ ale přimlouvám se za nějaké hmatatelné ocenění. Děkuji Daniel S.
  • Odpověď blesková a úplná, jen bych si přála mít k dispozici na jedno kliknutí Joomla verze 3.x. Škoda. Ještě si registraci promyslím. Zatím děkuji. Ivana Š.
  • Bleskovka, OK.

zakaznicka podpora

  • Děkuji!
  • Velká spokojenost a moc díky za podporu
  • Jste super 🙂
  • Po prechode na Linux prebehla inštalácia programu bez akýchkoľvek problémov
    poradil, vedel.Spokojenost, prijdu zas 🙂
  • Vše ok.
  • Když se člověk dozví, že noví klienti mají za stejné peníze víc než vy tak není nadšený, ale rychlost komunikace a následné vyřešení „problému“ mne naprosto potěšilo a zcela ujistilo, že jsem ve správných rukou. Děkuji Kudláček
  • Veľmi pohotová odpoveď a vyriešenie požiadavky.
  • Ještě tentýž den byl problém vyřešen. Děkuji vám!
  • Byla moje chyba, kterou jsem si již nepamatoval, že jsem vůbec udělal a operátor vyřešil přesně podle představ 🙂 Děkuji
  • Reakce na mailový požadavek byla okamžitá a vstřícná, díky za ni Pírka
  • Jednoduchý problém/dotaz, rychlá odezva, věcná komunikace, jsem spokojený.
  • Velmi pekne dakujem za promptne a ustretove riesenie pozadavku.
  • Dakujem za rychle a ochotne poradenstvo pri nastavovani hostingu.
  • Velmi Vám děkuji za rychlou odpověď.

Uveřejněno

v

od

Značky: